Anon
Graj w Gry!
Zaloguj  Rejestracja

r e k l a m a

Gry Online>>Akcja>> Legenda Nicości 2
Ocena gry:
Rating starRating starRating starRating starRating star
  Twoja ocena:
Zaloguj się

r e k l a m a



Jeśli posiadasz wszystkie niezbędne wtyczki, a pomimo to gra nie działa, zgłoś problem podając link lub tytuł gry: tutaj



GryJupi.PL - Najlepsze, fajne gry online w jednym miejscu!

Gra
Legenda Nicości 2
4032 grano
Opis:  Gry Online Akcji. Legenda Nicości to wspaniała gra akcji z elementami RPG i bijatyki. Wybierz swojego wojownika i uratuj świat przed potężnym magiem, który wysłał swoją armię wojowników. Trenuj, walcz i wygraj! Wspaniała graifka i klimat sprawi że nie będziesz mógł się oderwać od gry przez wiele godzin.
Oryginalny Tytuł: Legend of the Void 2: The Ancient Tomes
Instrukcja: Graj Myszką:
1-0 - Wybór umiejętności
E - Eliksir życia
R - Eliksir many
Komentarze                                        nowe komentarze gier...
Zaloguj się aby dodać komentarz
  • avatar
    Rokomoko (234) -
    jedną z tychgier chce dodać tylkoże 1 rozdział a nie 2 pozdro

  • avatar
    HADES (1415) -
    fajna gra 5/5 i do ulu

  • avatar
    kamil090 (61) -
    ktoś gra?

  • avatar
    kamil090 (61) -
    graće
    :-)

  • avatar
    adix5549 (4451) -
    Mam 13 level ;)

  • avatar
    adix5549 (4451) -
    SUPER GRA 5/5 i do ulu
    _________

  • avatar
    Billogo (5143) -
    pszetem 2 h 3lvl a teraz 30 min 6lvl

  • avatar
    kacper2004 (3073) -
    super

  • avatar
    kacper2004 (3073) -
    TA GRA JEST SUPER PODKREŚLAM SUPER

  • avatar
    Billogo (5143) -
    a dobra wszystkich zobacze

  • avatar
    Billogo (5143) -
    kim najlepiej grać>?

  • avatar
    Billogo (5143) -
    gralem 2 h i 3 lvl fajna 5/5

  • avatar
    arek2003 (27) -
    zarombiste 90000000000000000/900000000000000

  • avatar
    BialyMurzyn (1725) -
    Ehh Dlugo sie laduje ale gra ogulem fajna 5/5

  • avatar
    marionetka555 (1609) -
    Gra Jest Fajna 5/5

  • avatar
    natala (723) -
    super gra do 6 lvl doszłam cały dzień grałam prawie:)

  • avatar
    huny01 (225) -
    zobaczymy jaka jest jeśli się okarze że nudna to moja strata czasu

  • avatar
    mihu093 (608) -
    gra wyrąbana w kosmos

  • avatar
    malinka (10) -
    ja mam lvl 100

  • avatar
    thielu (8547) -
    adminie wiencej takich gierek bo jak nie to nic sie nie stanie

  • avatar
    thielu (8547) -
    admin zawsze wali takie gry

  • avatar
    thielu (8547) -
    ta gra jest nie do pobicia mam konto i na nim 5 lvl kto pobije mnie ja jestem nie do pokonania

  • avatar
    bijoszok (210) -
    super gra 5/5

  • avatar
    thielu (8547) -
    no ja to wiem że zajebista nie musisz muwić wszyscy co grali to wiedzą

  • avatar
    Minecraft200 (481) -
    zajebista gierka 5\5 polecam

  • avatar
    jacek1232011 (56) -
    superowa gra strategi wciągneła na 4 h

  • avatar
    demos (113) -
    na dwch kontach mam 3 lvl

  • avatar
    demos (113) -
    mam 3 lvl

  • avatar
    demos (113) -
    super gra chodziaz ze zaczelem grac

  • avatar
    demos (113) -
    lol

1
Inne Gry z tej samej kategorii                                          Więcej
Atak Wirusów 2. Gry Onli...
Gry Online Akcji. Obroń internet przed złymi wirusami. Druga część gry w której akcja dzieje się...

Traktor Zombie
Jedź przed siebie kierując traktorem zombie. Rozjeżdżaj wszystkie potwory jakie napotkasz na swojej drodze...

Odbijanie Żółwi
Celem gry będzie uzyskanie jak największej ilości punktów, które otrzymujesz za odbijanie się żółwi o...